Sunday, November 30, 2014

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ



ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ανάρτηση του ιστολογίου “Κατάνυξη”, που επιγράφεται “Αρχιερείς απειλούν ιερείς για τις υπογραφές εναντίον της “Νέας Εκκλησιολογίας του Πατριάρχου Βαρθολομαίου”, αναφέρει:

“Η “Κατάνυξη” βρίσκεται για άλλη μια φορά στο μάτι του κυκλώνα. Αυτό δεν μας εμποδίζει να σταθούμε με παρρησία στην πρώτη γραμμή. Με απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης των θέσεων μας προβαίνουμε στην παρούσα ανάρτηση για να πληροφορήσουμε τον πιστό λαό του Θεού και σύσσωμο τον κλήρο για την απίστευτη πολεμική που έχει ξεσπάσει από Αρχιερείς εναντίον των Ιερέων που υπέγραψαν το κείμενο κατά της “Η νέα Εκκλησιολογία του Πατριάρχου Βαρθολομαίου”.

Ενημερωθήκαμε από τους ίδιους τους ιερείς, τους ηρωικούς πρωταγωνιστές αυτής της εξέλιξης. Φυσικά, η συνειδητή απόφαση της υπογραφής, περιελάμβανε αυτό το ξεκάθαρο ενδεχόμενο... 

Καθίσταται λοιπόν σαφές πως με ακραίες μεθόδους διαποίμανσης που παραπέμπουν σε παπικό Μεσαίωνα, Αρχιερείς της Ορθόδοξης εκκλησίας, “μεθυσμένοι” από το κρασί της φαντεζί συμπροσευχής του Φαναρίου, επιβάλλουν στρατιωτικό νόμο στα σπλάχνα της Εκκλησίας. 

Με την απροκάλυπτη φιέστα στην Κωνσταντινούπολη, ζωντανά σε παγκόσμια αναμετάδοση, όπου ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης, σε ένα οικουμενιστικό παραλήρημα, σπάζει το φράγμα της άρνησης των συμπροσευχών, παραδέχεται πως είναι συμπροσευχή και αποκαλύπτει επιτέλους την θέλησή του, το σκοπό του, το όραμά του: “..καί ἐχαλυβδώθη ἡ θέλησις ἡμῶν ὅπως πράξωμεν πᾶν τό καθ᾿ ἡμᾶς, ἵνα ἐκ νέου ἀνατείλῃ ἡ ἐν τῇ αὐτῇ πίστει καί τῷ κοινῷ Ποτηρίῳ κοινωνία ἡμῶν..”.

Στο θλιβερό παρασκήνιο της νέας Πατριαρχικής εκτροπής, η κραταιά “φαναριώτικη” κιμαδομηχανή, επιδεικνύοντας αξιοζήλευτα αντανακλαστικά, ορμά εναντίον των απλών ιερέων και ιερομονάχων που θαρραλέα δήλωσαν την άποψή τους.

Χρησιμοποιώντας τα πειθήνια όργανά του Πατριάρχου, τους κατά τα άλλα βωβούς Ιεράρχες μας και με μοναδικό της όπλο την τρομοκρατία, προσπαθεί μάταια να κρύψει την ταραχή της και τα παίζει όλα για όλα σε μια πρωτοφανή επίδειξη ισχύος ώστε να αποδυναμώσει την μνημειώδη εργασία που έγινε για να συνταχθεί και να αποδειχθεί η “Η νέα Εκκλησιολογία του Πατριάρχου Βαρθολομαίου”.

Εμείς, οι ζωές μας, τα παιδιά μας, όλα τα αφήνουμε στην Πρόνοια του Θεού. Δεν υποχωρούμε!

Στώμεν καλώς πατέρες, στώμεν καλώς πιστέ λαέ του Θεού!”

Aπό την ανάγνωση του πιο πάνω κειμένου γεννώνται τα ακόλουθα ερωτήματα:

1.) Γιατί δεν γίνεται ονομαστική αναφορά στους αρχιερείς που καταδιώκουν τους κληρικούς, επειδή υπέγραψαν το κείμενο της “Νέας Εκκλησιολογίας του Πατριάρχη Βαρθολομαίου;”

2.) Γιατί δεν αναφέρονται τα ονόματα των ιερέων που έγιναν θύματα διωγμού;

3.) Πώς ένα ιστολόγιο -όπως η “Κατάνυξη”- είναι δυνατόν να γίνει αντικείμενο διωγμού από ένα Μητροπολίτη; Μήπως η αναφορά γίνεται για τον π. Νικόλαο Μανώλη; Αραγε ο Σεβ. Θεσσαλονίκης τον διώκει για τις αναρτήσεις του ιστολογίου "Κατάνυξη"; 

Αν ναι, πού ερείδεται ο διωγμός, αφού ο π. Νικόλαος Μανώλης με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο γραπτώς και επωνύμως διαχώρισε τις ευθύνες του από το ιστολόγιο και δήλωσε με την ίδια σαφήνεια ότι ουδέποτε έλεγξε τον Μητροπολίτη του -τουτέστιν τον Σεβ. Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμο- για τις οικουμενιστικές ασχημίες που προέβη κατά την πρόσφατη επίσκεψη του μονοφυσίτη Αρμένιου Πατριάρχη;

4.) Διερωτόμαστε αγαπητοί φίλοι του ιστολογίου “Κατάνυξη”! Μπορούμε να βοηθήσουμε; Αν ναι, τι είδους συμπαράσταση θέλετε; Από τη μια δεν θέλουμε να θεώμεθα απαθώς να γίνονται διωγμοί σε βάρος κληρικών για θέματα πίστεως, αλλά και από την άλλη δεν θέλουμε να παρεμβάλλουμε εμπόδια στη στρατηγική σας.

5.) Πώς γνωρίζετε ότι οι αρχιερείς, που καταδιώκουν τους κληρικούς είναι πειθήνια όργανα του Παναγιότατου κ. Βαρθολομαίου;

6.) Πόσο ευσταθεί το επιχείρημα περί υπάρξεως Μητροπολιτών πειθήνιων οργάνων του Πατριάρχη μετά τις εκλογές για τη Μητρόπολη Ιωαννίνων;

7.) Υπάρχουν στοιχεία αληθινού διωγμού; Αν υπάρχουν γιατί δεν δημοσιοποιούνται για να υπάρξει μέτωπο εναντίον των διωκτών; 

ΘΛΙΒΕΡΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΑΦΟΥ ΣΤΗ ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ


ΘΛΙΒΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΑΦΟΥ ΣΤΗ ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Με βαθύτατη απογοήτευση διαπιστώσαμε την παρουσία του Σεβ. Πάφου -ως εκπροσώπου της Εκκλησίας της Κύπρου- στο συλλείτουργο για τη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Θρόνου κατά την οποία παρέστη ο Πάπας Φραγκίσκος με ωμοφόριο. 

Ως γνωστόν στο συλλείτουργο έγιναν λίαν προχωρημένες συμπροσευχές (απαγγελία του “Πάτερ ημών” από τον Πάπα, “λειτουργικός ασπασμός” του Πάπα με τον Παναγιότατο, πολυχρονισμός του Πάπα κτλ.).

Ο Σεβ. Πάφου γνώριζε πολύ καλά ότι παρόμοια αίσχη πραγματοποιήθηκαν πριν ορισμένα χρόνια όταν επισκέφθηκε το Φανάρι ο Πάπας Βενέδικτος. Αφού, λοιπόν, γνώριζε τι θα γινόταν, γιατί πήγε;

Η θλίψη μας έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν μάθαμε ότι η Εκκλησία της Κύπρου -και μάλιστα με ομόφωνη απόφασή της- ήταν η μόνη από τις Ορθόδοξες Εκκλησίες -μαζί με την Εκκλησία των Ιεροσολύμων- που αντιπροσωπεύθηκε στο συλλείτουργο. 

Ούτε η Εκκλησία της Αλβανίας ή η Εκκλησία της Ελλάδας ή το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας δεν έστειλαν αντιπρόσωπο. 

Ποιος είναι ο λόγος που η Εκκλησία της Κύπρου μετείχε στα αίσχη που έγιναν στο Φανάρι, Σεβασμιότατε; Από σεβασμό προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο; Αλλά αφού ήταν γνωστό ότι θα μετάβαινε και ο Πάπας! Πώς δεν ελήφθη αυτό υπόψη;

Και γιατί εσείς προσωπικά αποδεχτήκατε την ανάθεση της εκπροσώπησης της Εκκλησίας της Κύπρου στη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Θρόνου;

ΓΙΑΤΙ ΑΠΗΓΓΕΙΛΕ ΤΟ “ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ” Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΕ;



ΓΙΑΤΙ ΑΠΗΓΓΕΙΛΕ ΤΟ “ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ” Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΕ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο Πάπας Φραγκίσκος απήγγειλε το “Πάτερ ημών” στη Θεία Λειτουργία που έγινε για τη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

Γιατί άραγε; Βαφτίστηκε στο μεταξύ και έγινε Ορθόδοξος;

Είναι απαραίτητο να είναι ορθόδοξος κάποιος για να απαγγείλει το “Πάτερ ημών” κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας;

Τι είδους ερώτηση είναι αυτή; 

Ασφαλέστατα και είναι!

Καταρχήν επειδή ακόμη και ένας κατηχούμενος -πολλώ μάλλον ο αρχηγός μιας αίρεσης- δεν έχει θέση στη “Λειτουργία των πιστών”.

Ιδού ποια είναι η τελευταία εκφώνηση της Θείας Λειτουργίας πριν την απαγγελία του Πάτερ ημών:

“Διάκονος: Τὴν ἑνότητα τῆς πίστεως, καὶ τὴν κοινωνίαν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος αἰτησάμενοι, ἑαυτοὺς καὶ ἀλλήλους καὶ πᾶσαν τὴν ζωὴν ἡμῶν Χριστῷ τῷ Θεῷ παραθώμεθα.”

Ποια ενότητα της πίστεως έχουμε με τους Λατίνους, αφού αυτό τούτο το αντικείμενο του διαλόγου Ορθοδόξων και Παπικών είναι η ενότητα της πίστεως, όπως μας διαβεβαίωσαν και ο Πατριάρχης και ο Πάπας στις προσφωνήσεις τους;

Ουδείς νομιμοποιείται να απαγέλλει το "Πάτερ ημών" αν δεν είναι διατεθειμένος να απαγγείλει προηγουμένως το "Σύμβολο της πίστεως".

Εχει εξοβελίσει ο Πάπας Φραγκίσκος οριστικά το Filioque -δηλαδή την κακοδοξία ότι το Αγιο Πνεύμα εκπορεύεται και από τον Υιό- από το "Σύμβολο της πίστεως;"

Προφανώς όχι!

Επομένως; 

Υστερα, ποια κοινωνία έχει με το Αγιο Πνεύμα ο αρχηγός μιας αίρεσης; Από πότε το Αγιο Πνεύμα έχει κοινωνία με τους αιρετικούς;

Επομένως, Παναγιότατε, γιατί αναθέσατε στον Πάπα Φραγκίσκο να απαγγείλει το “Πάτερ ημών” στη Θεία Λειτουργία που τελέστηκε κατά τη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου;

ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ κ. ΑΡΑΘΥΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΤΟΥ π. ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ



ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ κ. ΑΡΑΘΥΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΑΝΟΔΟΥ ΤΟΥ π. ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Διαβάσαμε, στο “Αγιορειτικό Βήμα”, την ακόλουθη είδηση:
“Μια σοβαρή καταγγελία περί πλαστογράφησης υπογραφών ιερέων ταράζει τα λιμνάζοντα ύδατα της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην "μαύρη ήπειρο.” Συγκεκριμένα σε δήλωση των τεσσάρων ιερέων, καταγγέλεται ο επίσκοπος του Κονγκό κ. Παντελεήμων Αράθυμος ότι έχει σφετεριστεί τις υπογραφές τους προς όφελός του εδώ και ένα χρόνο, με στόχο να παραποιήσει τα κείμενα και τα έγγραφα προκειμένου αυτά να παρουσιαστούν στην Ιερά Σύνοδο του Πατριαρχείου  Αλεξανδρείας και επίσης στην ελληνική δικαιοσύνη.
Παράλληλα, οι συγκεκριμένοι ιερείς ζητούν να σταματήσει η δίωξη στα δικαστήρια εναντίον του ιεραπόστολου κ. Δημήτριου Καραμάτσκου, που -όπως υποστηρίζουν- τους βοήθησε πολύ στο Κονγκό. "Η εκδίκηση και η κακία δεν είναι γνωρίσματα ενός επισκόπου" αναφέρουν μεταξύ άλλων και ζητούν από τον Πατριάρχη Αλεξάνδρειας να απομακρύνει τον Παντελεήονα από την επισκοπή και να επιστρέψει ο π. Θεολόγος Χρυσανθακόπουλος.”
Αυτονόητα πράγματα. Τι δουλειά έχει ο κ. Αράθυμος στο Κονγκό; Κλωτσηδόν πρέπει να τον διώξει από εκεί ο Μακαριότατος Αλεξανδρείας και να επαναφέρει τον π. Θεολόγο Χρυσανθακόπουλο στο ιεραποστολικό κλιμάκιο της Μπραζαβίλ.
Αν μάλιστα αληθεύουν οι καταγγελίες για πλαστογραφία τότε το Πατριαρχείο κινδυνεύει να βρεθεί μπροστά σε λίαν δυσάρεστες καταστάσεις.
Ας αναλογιστεί ο Μακαριότατος Αλεξανδρείας αν για ένα Αράθυμο -of all the people-, αξίζει τον κόπο να βρει τον μπελά του στα δικαστήρια.
Το τρίπτυχο που πρέπει να κινηθείτε, Μακαριότατε Αλεξανδρείας κ. Θεόδωρε, είναι:
1.) Καθαίρεση του κ. Αράθυμου,
2.) Απομάκρυνσή του από το Κονγκό.
3.) Επάνοδος του π. Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου στο κλιμάκιο του Κονγκό που έχει συρρικνωθεί σε απελπιστικά πλαίσια από τότε που εξεδιώχθη ο π. Θεολόγος.

Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, Ο ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ Η ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ



Η ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, Ο ΑΡΧΙΔΙΑΚΟΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ Η ΘΡΟΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Τελευταία άκουσα το βίο μιας αγίας γυναίκας που κοιμήθηκε πριν λίγα χρόνια στην Αμερική. Ηταν πρόσφυγας από τον Πόντο. Η ζωή της ήταν πολύ δύσκολη και η αμοιβή της εργασίας της πολύ χαμηλή, αλλά το πνεύμα θυσίας και της προσφοράς που τη διέκρινε εκπληκτικό. Ηταν μια γυναίκα προσφοράς και θαυμάτων. Ηξερε μόνον να προσφέρει και ζούσε το θαύμα σαν φαινόμενο της καθημερινής της ζωής. 

Μόλις άκουσα το βίο της ένιωσα ότι πρόκειται για μια όντως αγία ψυχή! Οχι μόνο επειδή πρόσφερε τα πάντα στο Χριστό, αλλά προπαντός επειδή ζούσε το θαύμα με απλότητα και χωρίς προσπάθεια επίδειξης της αρετής της.

Γνώριζα ότι ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος με τον Αρχιδιάκονό του θα πήγαιναν στο Φανάρι για την Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Θρόνου. Γι’ αυτό παρακάλεσα θερμά τη γιαγιά Σοφία να κάνει το θαύμα της και να τους βγάλει κατά το δυνατόν αλώβητους από την κάμινο του πυρός της καιομένης ασέβειας του Οικουμενιστικού δράματος του Φαναρίου.

Στο μεταξύ ένας καταχθόνιος, αχρείος και ποταπός άνθρωπος μου έστειλε πληροφορίες -που δημοσίευσα- για το τι θα συνέβαινε στο Φανάρι όταν θα πήγαινε ο Πάπας. 

Μεταξύ των ισχυρισμών του ήταν ότι ο Αρχιεπίσκοπος Δημήτριος -με τον Αρχιδιάκονό του φυσικά- θα λάμβαναν μέρος στο συλλείτουργο κατά την εορτή του Αποστόλου Ανδρέα.

Και όμως! Τελικά ούτε ο Σεβ. Αμερικής, ούτε ο Αρχιδιάκονος Παντελεήμονας έλαβαν μέρος στο συλλείτουργο.

Φαίνεται ότι η γιαγιά Σοφία είναι όντως αγία και ότι επιτελεί θαύματα.

Παρακαλώ τον καλό αναγνώστη να λάβει υπόψη ότι ανήκω σε αυτούς που δύσκολα δέχονται το λογισμό ότι κάποιος άγιασε και δεν επικαλούμαι ποτέ την προσευχή ενός ενάρετου Γέροντα, αν δεν τον αγιοκατατάξει επίσημα η Εκκλησία.

Γι’ αυτό ακριβώς και εμπαίζω κάτι παλιοχαρακτήρες, όπως τη θεομπαίκτρα της Αστορίας, που μιλούν από ιδιοτέλεια για την "ευωδία του Γέροντα Εφραίμ", για κάποιους αχαρακτήριστους που διαδίδουν ότι βλέπουν το άκτιστο φώς ή για κάποιους τρίτους που φουσκώνουν -λόγω κακώς νοούμενης υπακοής- τον Γέροντά τους για να τον παρουσιάσουν σαν άγιο. 

Είναι χαρακτηριστικό ότι ποτέ δεν κατέφυγα στις προσευχές του π. Επιφανίου ή του Γέροντα Παισίου, παρότι ευλογήθηκα να τους γνωρίσω από κοντά και να αντιληφθώ το μέγεθος της αρετής τους. 

Δεν ξέρω, όμως, πώς και γιατί ένιωσα την παρόρμηση να ζητήσω τη μεσιτεία της άγνωστης μου γιαγιάς Σοφίας! Και τώρα; Ψηλαφώ το θαύμα!

Η Εκκλησία της Αμερικής δεν είναι μόνον το Martha’s Vineyard island version of Orthodoxy, που μας κληροδότησε ο  Αρχιεπίσκοπος Ιάκωβος.

Υπάρχει μια άλλη αθέατη πλευρά της Εκκλησίας μας -για την οποία μιλούσε ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης- που αφορά τις αγίες αυτές ψυχές που ζουν μόνον για να θυσιάζονται και να προσφέρουν και γίνονται λυχνάρι και φως για τα παιδιά, για τα εγγόνια και για όλους τους ομογενείς.

Οποιος ζει -όπως ο υπογράφων αυτό το κείμενο- αυτό το πνεύμα της θυσίας στην Εκκλησία της Αμερικής γνωρίζει επακριβώς τι εννοώ.

Μη φοβάστε τίποτα! 

Ο Χριστός κρατά στα πανάγια χέρια Του τα νήματα της Ιστορίας και την πορεία των πάντων. Οχι μόνον εμείς οι ασήμαντοι άνθρωποι, αλλά και “οι δοκούντες στύλοι είναι”, είμαστε όργανα ευλογίας ή κατάρας στα χέρια του Αγίου Θεού, ανάλογα με την καλή ή την κακή θέληση που δείχνουμε.

ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΙΣΤΟ


ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΑΣΠΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ.

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΟΣ ΑΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΑΥΤΟΥ ΣΤΟΛΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΜΕ ΩΜΟΦΟΡΙΟ.

ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΕΚΤΕΝΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΣΤΗΣΕΙ ΕΝ ΗΜΕΡΑ ΚΡΙΣΕΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΕ!

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;



ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;

«Εξυπηρετείται καλύτερα το σκοπούμενο»

Του Θεολογου κ. Β. Χαραλάμπους
=====

Έχει σημειωθεί στο μεγάλο πανώ στην Κωνσταντινούπολη «Περιπατείτε εν αγάπη» Εφ. 5,2,. Γιατί δεν αναγράφει και εν αληθεία;  

Η αγάπη και αλήθεια αλληλοπεριχωρούνται. Ούτε η αλήθεια εις βάρος της αγάπης, αλλ’ ούτε η αγάπη εις βάρος της αλήθειας. 

Ομιλούν για αγάπη και λησμονούν την αλήθεια. Η κοσμική αγάπη των φιλενωτικών, που έγραφε με πόνο ο Γέροντας Παΐσιος.

Ομίλησαν διά την πρώτη χιλιετία, αλλά ‘’λησμόνησαν’’ να αναφερθούν στις δογματικές αλήθειες της πρώτης χιλιετίας. 

ΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΚΛΙΘΗΚΕ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ


ΙΔΟΥ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΚΛΙΘΗΚΕ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====

Διαβάσαμε, στο  Amen.gr, το ακόλουθο ρεπορτάζ των κ. Ν. Παπαχρήστου και Ν. Μαγγίνα:

«...Και θα σας παρακαλούσα να ευλογήσετε εμένα και την Εκκλησία μου». Κλείνοντας με τα λόγια αυτά την ομιλία του, το απόγευμα του Σαββάτου στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου, ο Πάπας Φραγκίσκος υποκλίθηκε ενώπιον του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου ο οποίος τον ασπάσθηκε θερμά. «Ευλογήστε με Αγιώτατε», επέμεινε ο Πάπας και έσκυψε το κεφάλι του μπροστά στον Προκαθήμενο της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης με θέρμη φίλησε στο κεφάλι τον Προκαθήμενο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και ύστερα μαζί ο ένας δίπλα στον άλλο εξήλθαν του Πανσέπτου Πατριαρχικού Ναού.

Η υπόκλιση του Πάπα θύμισε σε όλους την αιφνιδιαστική ενέργειά του τον περασμένο Μάιο στην συνάντηση που είχαν στα Ιεροσόλυμα όταν μέσα στο Ναό της Αναστάσεως έσκυψε και φίλησε το χέρι του Οικουμενικού Πατριάρχη.”



Τι σημαίνει αυτή η ενέργεια του Πάπα; 

1.) ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ
_____

Ως γνωστόν ο Πάπας Φραγκίσκος αρέσκεται να πλένει πόδια κατάδικων, παιδιών σε σωφρονιστήρια, όχι καλής φήμης γυναικών, φιλά το χέρι των επιζώντων του ολοκαυτώματος, φίλησε το χέρι του Πατριάρχη μας στα Ιεροσόλυμα κτλ..

Ολα αυτά εντάσσονται στην εικόνα που θέλει να εκπέμπει, από την πρώτη στιγμή της ανάρρησής του στον Παπικό Θρόνο, ότι είναι ο απλός και ταπεινός Πάπας που δεν αρέσκεται στα πολυτελή αυτοκίνητα, δεν διαμένει στο πολυτελές παπικό μέγαρο κτλ., κτλ.. Με άλλα λόγια που μοιάζει με τον Φραγκίσκο της Ασσίζης. Γι’ αυτό και πήρε το όνομά του όταν εξελέγη Πάπας.

2.) "ΠΡΩΤΕΙΟ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ-SERVUS SERVORUM"
_______

Αλλά αυτό δεν εξηγεί πλήρως την ενέργεια του Πάπα Φραγκίσκου.

Υπενθυμίζουμε ότι αυτή η ενέργεια δεν είναι άνευ προηγουμένου. 

Ο Πάπας Ιωάνης-Παύλος Β΄ (Βοιτύλας) λ.χ. έπεσε και φίλησε τα πόδια του μ. Χαλκηδόνος Μελίτωνα Χατζή. 

Γιατί τα κάνουν αυτά οι Πάπες; 

Επειδή προσπαθούν να δώσουν την εντύπωση ότι το πρωτείο εξουσίας που ζητούν επί της Εκκλησίας δεν είναι πρωτείο κυριαρχίας -όπως τους κατηγορούν οι επικριτές του Βατικανού- αλλά “πρωτείο διανονίας.”  Με άλλα λόγια υλοποίηση του περίφημου "servus servorum -δούλος των δούλων-" που πήρε ο Πάπας από την εποχή που ο Πατριάρχης Ιωάννης Νηστευτής αναγνωρίστηκε ως Οικουμενικός Πατριάρχης.

3.) ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ Β΄ΒΑΤΙΚΑΝΕΙΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
_____

Ο Πάπας Φραγκίσκος -όπως και οι προκάτοχοί του- δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά να υλοποιούν ο καθένας με τον τρόπο του- τις αποφάσεις της Β΄ Βατικάνειας Συνόδου αναφορικά με τις αρχαίες Ανατολικές Εκκλησίες, όπως αποκαλεί τις Ορθόδοξες Εκκλησίες και όχι μόνον.

Στις Εκκλησίες αυτές, οι Παπικοί αναγνωρίζουν έγκυρα μυστήρια και Αποστολική διαδοχή πλην όμως τις θεωρούν “ασθενείς” επειδή δεν δέχονται το παγκόσμιο Πρωτείο του Πάπα.

Αρα όταν ο Πάπας Φραγκίσκος ζήτησε την ευλογία του Πατριάρχη έκανε κάτι συμβατό με τις αποφάσεις της Β΄ Βατικάνειας Συνόδου και της στρατηγικής του Βατικανού για την ένωση Ορθοδοξίας και Παπισμού.

4.) ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ-ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
______

Σημαίνει, όμως, ότι προωθείται αποφασιστικά τόσον από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, όσον και από το Βατικανό, το σχήμα Πατριάρχης της Δύσεως - Πατριάρχης της Ανατολής, ως το σχήμα του Πρωτείου που θα οδηγήσει στην ένωση Ορθοδοξίας και Παπισμού.

Μήπως λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο -κατά τη λαική έκφραση- τουτέστιν το Πατριαρχείο Ρωσίας το οποίο ουδέποτε θα αποδεχθεί το δυαδικό σχήμα που θα το αφήσει εκτός του πρωτείου στην Εκκλησία, αλλά και την Εκκλησία της Ελλάδος που δεν έστειλε αντιπροσώπους στην Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου και πιθανοτατα και άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες;

Saturday, November 29, 2014

Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΦΡΙΚΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΔΕΧΘΕΣ ΜΕΓΑΛΕΙΟ


Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΦΡΙΚΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΕΙΔΕΧΘΕΣ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Πραγματικά ο οικουμενιστικός οίστρος του Παναγιότατου και όλων όσων συνέδραμαν για να πραγματοποιηθεί το υπό εξέλιξη αίσχος στην Καθέδρα της Ορθοδοξίας, υπερέβη και τους χειρότερους φόβους μας.

Κατά την ώρα της Ακολουθίας έψαλλαν ύμνο προς τιμή του Πάπα Φραγκίσκου λες και είναι Αγιος της Εκκλησίας!!!

Ποιος, άραγε, σύνταξε αυτό τον ύμνο της ασέβειας και ποιος του έδωσε εντολή να τον συντάξει;

Ιδού ο ύμνος που έψαλλαν στον Πάπα: 

«Τῆς ἐρήμου πολίτης…», 

ἦχος α΄.

«Κωνσταντίνου ἡ Πόλις, 
Πρωτοκλήτου λυχνία τε,
ἅγει ἑορτήν λαμπροφόρον, 
δεχομένη τόν Πρόεδρον,
Ρωμαίων Ἐκκλησίας τῆς σεπτῆς, 
Καθέδρας κορυφαίου μαθητοῦ,
 διαδέχων διαθέσει τε ἐκ ψυχῆς, 
εὐξώμεθα γηθοσύνως,
 μεῖνον Παράκλητε ἐν ἡμῖν, 
ἄγων ἡμᾶς πρός σήν βοήθεια,
 ἥν ὁμοφώνως στόματι ἑνί, 
καρδίᾳ σέ δοξάζομεν»!

Καταρχήν ο των Ρωμηών Πρόεδρος είναι ο Οικουμενικός Πατριάρχης και όχι ο Λατίνος Φράγκος αιρεσιάρχης.

Εμείς δεν αναγνωρίζουμε κανένα Πατριάρχη της Δύσεως. Το Πατριαρχείο της Δύσεως εξέπεσε από την αληθινή πίστη και απεκόπη από την Εκκλησία πριν χίλια ολόκληρα χρόνια. Ενα μόνον Πατριάρχη αναγνωρίζουμε: Τον Οικουμενικό Πατριάρχη μας κ. Βαρθολομαίο τον οποίο και μνημονεύουμε στις Ακολουθίες και στη Θεία Λειτουργία.

Υστερα! Τι δουλειά έχει ο Παράκλητος -το Πνεύμα της αληθείας- με τα απίστευτα αίσχη που συμβαίνουν στη Βασιλεύουσα, ώστε το καλούν να παραμείνει μαζί τους, αφού τόσο ανενδοίαστα πρόσβαλαν τους Ορους της πίστης μας και τους Ιερούς Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων; 

Στη συνέχεια. Ο ιερέας που τέλεσε τον εσπερινό, ενώ βρισκόταν μπροστά στην Αγία Τράπεζα, μνημόνευσε: “ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΓΙΩΤΑΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ”!!! λες και είναι Ορθόδοξος Πατριάρχης!!!

Αυτό που φοβόμαστε, φυσικά, είναι ότι the worst is yet to come! 

Ο Θεός ξέρει πόσα οικουμενιστικά έκτροπα έχουν προγραμματίσει να πραγματοποιήσουν για να μαγαρίσουν -σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό- τη Θεία Λειτουργία προς τιμή του Αποστόλου Ανδρέα τη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού Πατριαρχείου!

Ο ΤΑΡΖΑΝ, Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ


ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΥ ΣΤΗ ΦΡΑΓΚΟΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΕΧΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΗΝ ΦΑΙΔΡΗ ΤΟΥ ΟΨΗ, ΑΦΟΥ -ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ- Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΡΑΥΓΕΣ ΤΟΥ ΤΑΡΖΑΝ!!!.

ΕΧΕΙ, ΟΜΩΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΗΡΤΗΣΑΝ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ YouTube.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΜΑΝΔΥΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΡΑΒΔΟ, ΕΝΩ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΑΝΔΥΑ ή ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΡΑΒΔΟ.

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ, ΟΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ, ΟΤΑΝ Ο ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΚΑΘΗΣΑΝ ΣΕ ΘΡΟΝΟΥΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΩΡΑΙΑΣ ΠΥΛΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΟΡΟΣΤΑΤΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΙΚΟ ΘΡΟΝΟ.

ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ Η ΕΝΩΣΗ ΠΑΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΔΥΣΕΩΣ.

H ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ, ΣΑΦΩΣ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ‘’ΘΕΩΡΗΜΑ’’ ΤΗΣ “ΔΙΗΡΗΜΕΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ”



H ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΙΑΣ, ΣΑΦΩΣ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟ ‘’ΘΕΩΡΗΜΑ’’  ΤΗΣ “ΔΙΗΡΗΜΕΝΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ”

Του Θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους
=====

Τα στιγμιότυπα της συνάντησης του Πάπα Φραγκίσκου με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, έδωσαν μεγάλη χαρά τους φιλενωτικούς. Tα βατικάνεια μέσα ενημέρωσης επίσης  επιχαίρουν. Η Vatican insider τιτλοφορεί το σχετικό κείμενο ‘’Ο Πάπας γέρνει μπροστά στον Βαρθολομαίο για να μπορέσει να τον ευλογήσει’’ (Il Papa si china davanti a Bartolomeo e si fa benedire da lui). H zenit.it ‘’Ευλόγησέ μου και την Εκκλησία της Ρώμης’’ (Benedicta me e la Chiesa di Roma). Η Avennire ‘’Πάπας Φραγκίσκος: οικουμενική προσευχή με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο’’ (Pope Fransis: ecumenical prayer with Patriarch Bartholomew).

Κατά τη συνάντηση είπε ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης Βαρθολομαίος στον Πάπα Φραγκίσκο «Ζητάμε τη μεσιτεία των Πατέρων της Εκκλησίας, γιατί βρίσκουμε την ενότητα στην πρώτη χιλιετία». Η φράση τούτη δεν παραπέμπει στην διηρημένη Εκκλησία; Ατυχής φυσικά ήταν και η αναφορά του Οικουμενικού μας Πατριάρχου στην Αυστρία, με το άτοπο «όταν η Εκκλησία ήταν ενιαία».

Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, αναφέρει σχετικά, «η Εκκλησία ούσα καθολικώς εις και μοναδικός θεανθρώπινος οργανισμός εις όλους τους κόσμους, δεν είναι δυνατόν να διαιρεθή. Κάθε διαίρεσις θα σήμαινε και τον θάνατον της».

Και για να χρησιμοποιήσομε τα λόγια του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιερεμία Β΄ (1536-1595), στην πρώτη απάντηση, στην Αυγουσταία Ομολογία, που εστάλη στην Τυβίγγη το 1576, «όσοι ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού  όλοι είναι με την αλήθεια˙και όσοι γενικά δεν είναι με την αλήθεια, ούτε και με την Εκκλησία του Χριστού είναι».

Εις την Θεία Λειτουργία του Αγίου Βασιλείου ο ιερεύς εύχεται «Τους εσκορπισμένους επισυνάγαγε˙ τους πεπλανημένους επανάγαγε και σύναψον τη Αγία Σου Καθολική και Αποστολική Εκκλησία». Αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος επιστροφής στην ΜίαΑγία Εκκλησία.

Οι Παπικοί που έφυγαν από την Εκκλησία πρέπει να επιστρέψουν. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει: «Μένε εις την Εκκλησίαν και ου προδίδοσαι υπό της Εκκλησίας. Εάν δε φύγης από της Εκκλησίας, ουκ αιτία η Εκκλησία. Εάν μεν γαρ ης έσω, ο λύκος ουκ εισέρχεται˙ εάν δε εξέλθης έξω, θηριάλωτος γίνη».

Επιλογικά ας αναφέρομε τα λόγια του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς, «Κατά την ενιαίαν στάσιν των Πατέρων και των Συνόδων η Εκκλησία είναι μόνον μια, αλλά και μοναδική, διότι ο εις και μοναδικός Θεάνθρωπος, η Κεφαλή της, δεν δύναται να έχει πολλά σώματα. Η Εκκλησία είναι μία και μοναδική, διότι είναι το σώμα του μοναδικού Χριστού». Προς τι λοιπόν τα περί ενότητας της πρώτης χιλιετίας, που παραπέμπει στο ‘’θεώρημα’’ της "διηρημένης Εκκλησίας;"